Om CanPublish

 


Vores kunder

  • Konsulenter, undervisere og forfattere som ønsker at udgive arbejdsbøger, fagbøger,  undervisningsbøger eller andet materiale som en del af deres praksis.
  • Virksomheder og privatpersoner, som har brug for at få fortalt deres historie i forbindelse med et jubilæum, en særlig begivenhed eller for at brande sig.
  • Organisationer og foreninger, som skal have lavet forskellige former for udgivelser, men som ikke selv råder over den fornødne kompetence til at forestå arbejdet.

Mange har brug for at publicere noget stof i forbindelse med deres arbejde og virksomhed – også selv om publicering ikke er deres kerneområde. De kan få hjælp hos CanPublish.

Mission

Det er vores mission at hjælpe udgivere med kvalitetssikring og

  • at få mest muligt ud af deres ideer
  • at deres udgivelse bliver til noget
  • at deres udgivelse når sit marked
  • at deres udgivelse får et godt og langt liv.

Historie

CanPublish blev grundlagt i 2014 af redaktør Charlotte Paaskesen og grafisk designer Anne von Holck med formålet at tilbyde fleksible kvalitetsløsninger til udgivere. Vi har fra starten været drevet af en stor lyst til at hjælpe udgivere med at få det bedst mulige ud af deres publikationer.

Transparente og fleksible løsninger

Hos udgivere, forfattere, redaktører og organisationer møder vi behov for og krav om transparens både i procedurer, aftaler og økonomi. Det vil vi gerne tilbyde i CanPublish.

En CanPublish-case, 
bogen “Sælg historien”

Senior vice president Steffen Andersen, forfatter til bogen “Sælg historien”, fortæller:

… Bogen har fået stor ros for at være velskrevet, æstetisk i udtryk og med et lækkert layout.

… Processen, vi har været igennem, har ganske enkelt været fantastisk for bogen, mit skriveteam og min egen udvikling som skribent.

… Vi kan kun anbefale CanPublish til andre som ønsker at være tæt på processen og opleve
seriøsitet og involvering, når manuskript skal blive til bog.

Bogen er udkommet på fire sprog, som e-bog m.m., se mere på:

“Sælg historien” pdf

Bogen “7 generationer –Værdier, forbrug og levevis nu og i fremtiden”

Forskningschef Marianne Levinsen fra “fremforsk” har analyseret, beskrevet og perspektiveret ud fra statistik, Danmarkshistorien og mere end 600 personlige dybdeinterviews. Den redaktionelle proces er foregået i tæt samarbejde med CanPublish, som desuden har stået for korrektur, layout, grafik, omslag, sats, tryk og levering af både trykte og digitale bøger. Ud over at være til salg bruges bogen i forbindelse med forfatterens kurser og foredrag.